2014年6月1日 星期日

The Sadness Of Being Perfect 完美女孩的悲哀

    Hello everybody, I'm Asuka, as known as "The perfect girl".
    大家好,我是明日香,也是大家都聽說過的--"完美女孩".



    Today I want to talk about the sadness of being perfect. I know you won't believe that, let me explain.
    今天我想談談完美的悲哀.你大概不會相信吧,且聽我道來.

    You know I'm so perfect, every part of me is beautiful. Shall I happy about that? But I find that I can't enjoy my perfectness.
    我自己是完美的,每一部份都完美.照理來說,應當要很開心吧?可是,我自己的完美,我享受不到.

    For example, my legs are long and thin with ultra smooth white skin. They look like parts of a marble statue. They are masterpieces! However, I can't see them when they have a charming pose.
    比如,我的雙腿潔白無暇,又細又長,宛如精緻光滑的大理石雕.更何況這雙美腿的曲線,簡直可說是鬼斧神工!然而,當它們以最迷人的姿勢呈現出其美好時,我卻連看也看不見.



    Another case, see? My perfect arms, chest and one leg are lining up in such a wonderful scene. Again, I can't see them in the best position.
    另一個例子.看到沒?我完美的雙臂,胸部和美腿形成如此讓人驚豔的排列;只要瞄一眼,無人不為之動容.可是,我還是沒辦法從最佳位置欣賞它們,欣賞我自己的身體.



    Sigh... I guess it can't be helped. My perfection just can be enjoyed by others. That's my destiny of being such an amazingly wonderful lady!
    唉...說了那麼多,現在你能理解我的感傷了吧.我的完美,只能給他人欣賞讚嘆,自己卻享受不到.或許這就是我身為具有極其驚人的美好特質的女生,所必須承受的命運吧!



-----------------------------------------------------------------------------------
    好一個終極自戀少女XD

沒有留言:

張貼留言