2014年5月17日 星期六

Critical Point 關鍵一擊

    Morning, Jean is preparing to go to school.
    "Hi! Good morning, Jean." Jina, Jean's sister appears.
    "Hey! Jena! Don't be naked! We are twins, you have the same body with mine! You will shame me!" Jean yells.
    "Well, I am drinking milk, and I don't want to make my clothes... Ohpu!!"
    早上了,珍準備出門上學去.
    "嗨!早安啊,珍" 野生的珍的姊姊出現了!
    "嘿!吉娜!妳又裸體出來了!跟妳說過多少次,很不幸我們是雙胞胎,妳的身體跟我的一樣,這樣子我會很丟臉的!"
    "哎呀,我在喝牛奶嘛,不想讓牛奶有機會滴到衣服--哇噗!"


    "Shut up! Ctirical point attack!"
    "Milk! Milk is flowing out of my chest!"
    "閉嘴!看我的關鍵一擊!"珍以手指攻向吉娜軀幹的正中央,點擊胸腔和腹腔連接的關鍵穴位.
    "唔,牛奶要從我胸部流出來啦!珍,妳..."吉娜的臉因噎到而發青,無力地說著.
    "哼!受到教訓了吧!等等再把妳的身體接好,妳先反省!"

沒有留言:

張貼留言